مشخصات و قیمت روز خرید و فروش مته گورینگ مدل 8 HSS RKG
مته گورینگ مدل 8 HSS RKG

مدلمته گورینگ مدل 8 HSS RKG
نوع بسته بندیتکی
کاربردچوب فلز سایر

مته گورینگ مدل 8 HSS RKG
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

مته گورینگ مدل 8 HSS RKG

مته گورینگ مدل 8 HSS RKG (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
مته گورینگ مدل 8 HSS RKG
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید مته گورینگ مدل 8 HSS RKG ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید ابزار سرویس Abzar Service را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
مته گورینگ مدل 8 HSS RKG، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور مته گورینگ مدل 8 HSS RKG، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید مته گورینگ مدل 8 HSS RKG

مشخصات مته گورینگ مدل 8 HSS RKG

ویژگی ها
شماره مته8
جنس متهفولاد
نوع بسته بندیتکی
وزن32.2 گرم
ابعاد بسته‌بندی12x2x2 سانتی‌متر
وزن بسته‌بندی35 گرم
کاربردچوب , فلز , سایر
مشخصات مته گورینگ مدل 8 HSS RKG
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات مته گورینگ مدل 8 HSS RKG تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات مته گورینگ مدل 8 HSS RKG مته گورینگ مدل 8 HSS RKG، مشخصات و اطلاعات فنی مته گورینگ مدل 8 HSS RKG

نقد و بررسی مته گورینگ مدل 8 HSS RKG

کاربر گرامی، نقد و بررسی مته گورینگ مدل 8 HSS RKG در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی مته گورینگ مدل 8 HSS RKG
در نگارش نقد و بررسی مته گورینگ مدل 8 HSS RKG تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی مته گورینگ مدل 8 HSS RKG محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی مته گورینگ مدل 8 HSS RKG، معرفی نظرات مته گورینگ مدل 8 HSS RKG، مقایسه، نقاط ضعف و قوت مته گورینگ مدل 8 HSS RKG

تصاویر مته گورینگ مدل 8 HSS RKG

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس مته گورینگ مدل 8 HSS RKG تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر مته گورینگ مدل 8 HSS RKG
گالری عکس مته گورینگ مدل 8 HSS RKG
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای مته گورینگ مدل 8 HSS RKG با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر مته گورینگ مدل 8 HSS RKG، گالری عکس مته گورینگ مدل 8 HSS RKG، ویدیو، آلبوم و تصویر مته گورینگ مدل 8 HSS RKG

لوازم جانبی مته گورینگ مدل 8 HSS RKG

لوازم جانبی مته گورینگ مدل 8 HSS RKG به صورت پیشنهادی توسط ابزار سرویس Abzar Service معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی مته گورینگ مدل 8 HSS RKG می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی مته گورینگ مدل 8 HSS RKG، ملزومات و تجهیزات مته گورینگ مدل 8 HSS RKG، قطعات و لوازم همراه مته گورینگ مدل 8 HSS RKG