مشخصات و قیمت روز خرید و فروش ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820
ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820
ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820

ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820 (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820 ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید ابزار سرویس Abzar Service را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820

مشخصات ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820

ویژگی ها
نوع سنجشحرکت
ابعاد3 × 4 × 18 سانتی متر
وزن240 گرم
دامنه اندازه‌گیریسرعت: 200 mm/s ، شتاب: 200 m/s²
دقت اندازه‌گیریسرعت: 0/1 mm/s ، شتاب:0/1 m/s²
دمای عملیاتی کارکرد0 تا 50 درجه سانتیگراد درجه سانتی گراد درجه سانتی گراد
نمایشگر
مشخصات ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820 تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820 ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820، مشخصات و اطلاعات فنی ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820

نقد و بررسی ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820

کاربر گرامی، نقد و بررسی ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820 در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820
در نگارش نقد و بررسی ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820 تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820 محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820، معرفی نظرات ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820، مقایسه، نقاط ضعف و قوت ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820

تصاویر ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820 تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820
گالری عکس ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820 با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820، گالری عکس ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820، ویدیو، آلبوم و تصویر ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820

لوازم جانبی ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820

لوازم جانبی ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820 به صورت پیشنهادی توسط ابزار سرویس Abzar Service معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820 می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820، ملزومات و تجهیزات ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820، قطعات و لوازم همراه ارتعاش سنج لوترون مدل PVB-820